Veertigdagencampagne

Veel aandacht voor de Veertigdagentijd bij Boekencentrum
Uitgeverij Boekencentrum besteedt dit jaar veel aandacht aan de Veertigdagentijd. Dat gebeurt met een speciale Veertigdagencampagne op de weblog Theoblogie, met een app voor de Veertigdagentijd voor iPhone, iPad of iPod en met de uitgave voor jongeren Make a difference 2012. Actief naar Pasen. Met deze uitingen willen we onze lezers en bezoekers inspireren in deze tijd van bezinning en zo met elkaar toeleven naar het feest van Pasen.

Van Aswoensdag 22 februari t/m Eerste Paasdag biedt Boekencentrum op de website en op de weblog Theoblogie een overdenking, artikel, lied, verhaal of filmpje. Voor alle bijdragen putten we uit een van de imprints van Boekencentrum Uitgevers. Ga vanaf a.s. woensdag naar www.boekencentrum.nl of naar www.theoblogie.nl en klik op de button/tab Veertigdagencampagne. Via RSS kunt u zich op de campagne abonneren.

App voor de Veertigdagentijd
De app voor de Veertigdagentijd stuurt vanaf 22 februari gedurende de gehele lijdenstijd iedere dag een meditatie naar de iPhone, iPad of iPod waarop de app is geïnstalleerd. Deze meditaties zijn geschreven door Rolf Robbe en gaan alle over een bijbels persoon die Jezus ontmoette onderweg naar het kruis. Voor de link naar de Apple Store, klik hier.

Make a difference 2012
Voorjaar 2012 lanceerden vier christelijke jeugdorganisaties gezamenlijk dit unieke jongerenproject voor de Veertigdagentijd. Make a difference is een project waarmee jongeren (individueel of in groepsverband) toeleven naar Pasen. Ze denken na over hun levensstijl en ontdekken dat kleine dingen grote gevolgen kunnen hebben. Voor meer informatie, klik hier.

[Bron]

Claudia Pietryga
Claudia deed zowel een sociaal-agogische als journalistieke opleiding en is alweer bijna tien jaar freelance journalist. Ze schrijft het liefste over maatschappelijke onderwerpen en publiceerde onder meer stukken in de Flair, Hallo Jumbo, Spits, Het Parool, diverse blogs, lokale bladen en uiteenlopende (online) media voor met name ondernemers.
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *